A szervizfutár a Mobee márkafüggetlen telefonszerviz szolgáltatása, melynek lényege, hogy a javítandó készüléket megfelelően csomagolva el lehet küldeni a szervizbe a hiba rövid leírásával. A készülék átvizsgálása után a szerviz munkatársai felveszik a kapcsolatot a tulajdonossal, megbeszélik a a javítási lehetőségeket, majd az egyeztetés után hozzáfognak a szereléshez. A kész készüléket szintén futárral juttatják vissza a megbeszélt címre, a javítás díja általában átutalással kerül kiegyenlítésre.
Ha mondjuk P9 Lite készülékünk hangszórója rakoncátlankodik és mi messze lakunk a legközelebbi szerviztől, akkor is igénybe tudjuk venni a nem hivatalos Huawei szerviz Budapest VIII. kerületében található szolgáltatásait. Ehhez nem kell más, csak alapos csomagolás és egy futár. A csomagolás fontosságát azonban ki kell emelni, a legjobb ha a készüléket az eredeti dobozába tesszük, majd azt egy hivatalos méretű, de a doboznál nem sokkal nagyobb kartonba, ahol a szabad területet összegyűrt újságpapírral tudjuk kitölteni. Ha nincs meg az eredeti doboz, akkor is az ütődéstől és csúszkálástól óvni kell a mobiltelefont. Nagy a kísértés, hogy egy buborékfóliás borítékba tegyük, de ez önállóan nem jó ötlet. (Az eredeti csomagolás helyett a külső doboz belsejében viszont praktikus lehet ilyenbe csomagolni. )
Ha a javítás nem igényel alkatrész-beszerzést, mondjuk olyan általános problémáról van szó, amit feljebb említettünk, akkor a szerelés néhány órát vesz igénybe. Tehát a futár fordultával 2-3 napon belül ismét kezünkben lehet a már javított mobiltelefon. Ha ennél hosszabb időt vesz igénybe a szerelés, akkor a szervizkövetés szolgáltatással tudjuk bármikor ellenőrizni, éppen milyen stádiumban van a folyamat. Sem a szervizkövetésnek, sem a szervizfutárnak nincs külön díja, utóbbi esetben a futár költségét kell állnunk. Egy csomagban több készüléket is küldhetünk. A szervizfutáros javítás gyors, biztonságos és költséghatékony választás, ha nincs módunk személyesen felkeresni az üzletet.